
Nieuws
Nieuws over ProMessa
-
Onze afnemers over Duurzaam Varkensvlees
2011 was een goed jaar voor duurzaamheid. De verkoop van duurzaam vlees, van voedsel met een keurmerk en vlees met meer aandacht voor dierenwelzijn steeg aanzienlijk vergeleken met 2010. We begeven ons in een groeimarkt. De consument heeft aangetoond behoefte te hebben aan duurzame producten en er verschijnen steeds meer concepten die deze behoefte invullen. En dat is precies wat Keten Duurzaam Varkensvlees en haar partners beogen.
-
ProMessa start met Bio+
Met ingang van week 1 van 2012 heeft ProMessa een breed assortiment Biologisch vlees onder het BIO+ label Bio+ is een betrouwbaar biologisch merk met een brede range lekkere producten van groente tot vlees producten, van natuurlijke komaf. Verzorgd en behandeld met respect voor mens, dier en onze leefomgeving. Voortgebracht in een eerlijk evenwicht tussen boerenambacht en natuur. Door samen te werken met ...
-
Nieuwste diensten en afnemers ProMessa
MCD supermarkten Met ingang van week 44 2011 is ProMessa de MCD supermarkten gaan leveren. Het betreft een volledig pakket ambachtelijke vlees en vleesproducten voor de slagerij afdelingen van de MCD supermarkten. MCD supermarkten is een onderdeel van de Boon beheergroep, gevestigd in Sliedrecht en is aangesloten bij Superunie, de grootste inkooporganisatie van Nederland. Boon beheer heeft 45 aangesloten winkels onder de formule MCD. De supermarkten bevinden zich voornamelijk in Zuidwest Nederland. Uitbreiding verpakkings en etiketteercapaciteit ProMessa ProMessa is ...
-
Coop laat zien hoe varkens leefden
ARNHEM – Coop gaat zijn klanten laten zien hoe de varkens hebben geleefd waarvan het ‘duurzaam’ en in Nederland geproduceerd vlees in de schappen ligt. De publiciteitscampagne, die deze week start, moet de wereld achter duurzaam varkensvlees inzichtelijk maken. Coop werkt hierbij samen met de Keten Duurzaam Varkensvlees (KDV). Commericeel directeur Gerard Koning van Coop, Supercoop en CoopCompact: ‘Door de samenwerking met KDV, waarvan we ...
-
Coop start campagne over duurzaam varkensvlees
NIEUWVEEN - Coop Supermarkten start deze week een publiciteitscampagne om de wereld achter duurzaam varkensvlees inzichtelijk te maken. Coop werkt hierbij nauw samen met KDV (Keten Duurzaam Varkensvlees). “Door de samenwerking met KDV, waarvan we ons varkensvlees afnemen, zetten we weer een nieuwe stap in ons verduurzamingproces. Deze opschaling betekent dat we bewust bezig zijn met zowel het milieu als het welzijn van het dier. En dat ...